5.08.2015

ENGLISH WEATHER

Od miesiąca przebywam w Anglii i niestety dopiero teraz znalazłam chwilę, aby przygotować wpis na mojego bloga. Mam nadzieje, że już teraz wpisy uda mi się robić systematycznie :). Niestety pogoda na wyspach jest taka jak z powiedzenia "angielska pogoda" i na próżno jest szukać słonecznych i upalnych dni. Jednak w każdej "kryzysowej" sytuacji trzeba znaleźć jakieś pozytywne aspekty;). Poznawanie nowego kraju, nowych ludzi i codzienne obcowanie z językiem angielskim, które na pewno w przyszłości się przyda! No i oczywiście zakupy jak mogłabym o nich zapomnieć ;). Do dzisiejszych zdjęć założyłam sukienkę wykończoną delikatną koronką dzięki, której mogłam przypomnieć sobie, że właśnie jest lato ;). Do tego szara, skórzana torebka z Zary, która była trafionym prezentem <3. 






6 komentarzy:

  1. bardzo ładna sukienka, zwiewna i romantyczna pasuje do angielskiego klimatu, proszę o więcej sukienkowych zestawów :::)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz jak milion funtów <<<<<33333

    OdpowiedzUsuń
  3. su… super girl!

    OdpowiedzUsuń
  4. jakos sie trzymasz bez tego mięsa !

    OdpowiedzUsuń
  5. prawdziwa Słowianka z Ciebie…. i ten dekolt i to wszystko powyżej… brawo

    OdpowiedzUsuń