2.11.2015

AUTUMN STYLE


 Kolorowe drzewa wyglądają zjawiskowo w promieniach jesiennego słońca dlatego nie mogło ich zabraknąć na moim blogu. Jesień zawsze kojarzyła mi się zimnymi, deszczowymi dniami, które były coraz krótsze a do zimy było już niedaleko. Jednak tegoroczna "polska złota jesień" sprawiła, że nawet polubiłam tą porę roku :). Do dzisiejszej stylizacji założyłam sukienkę, której intensywny kolor przełamałam modnym "krawatem". Jako dodatki wybrałam małą, czarną torebkę na złotym łańcuchu oraz botki z frędzelkami. Jak Wam się podoba moja jesienna stylizacja? :) za co Wy lubicie jesień? :)






                                       

sukienka - Zara
buty - Office
torebka - Michael Kors
"krawat" - Zara

4 komentarze:

  1. jesteś bardzo fotogeniczna! Kolejna bardzo dobra stylizacja. Jesień w tym roku mamy naprawdę bardzo piękną.

    OdpowiedzUsuń
  2. widać że piękna, widać … że jesień…)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Do tej jesieni dorzuciłabym jeszcze kolorowe futerko … w chłodniejsze dni jak znalazł::)))

    OdpowiedzUsuń
  4. hello it's me… autumn…J like myself for lots of things.

    OdpowiedzUsuń