10.05.2015

LOST IN PALMS

Tydzień temu miałam okazję wybrać się na parę dni do Barcelony. Mimo, iż był to już kolejny wyjazd do tego cudownego hiszpańskiego miasta, znów udało mi się odkryć je na nowo. Uwielbiam panujący tam klimat, uśmiechniętych, beztroskich mieszkańców, kolorowe ulice i przepyszne jedzenie. Jest to z pewnością moje ulubione miejsce w Europie :). Stylizacja, która znalazła się w dzisiejszym poście była zainspirowana stylem boho i została wykonana w Parku GÜell. Biała bluzeczka wykończona koronką już stała się moją ulubioną częścią garderoby na nadchodzące lato. Dobrałam do niej jeansowe szorty i skórzane klapki. Opaska i okulary idealnie dopełniły całość. Jak Wam się podoba sceneria sesji? <3 











bluzka- Pull&Bear
spodenki/torebka - Zara
klapki - Mango
okulary - Zara
biżuteria - Tous 



4 komentarze:

  1. spodnie nie za bardzo boho, ale reszta jak najbardziej boho :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ostatnim zdjęciu duża dawka boho style :) super super super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy można do tej bluzeczki dołożyć bardziej kwiecisty dół, np. spodnie, długą spódnicę. Nadchodzi lato,więc wskazanym jest by bardziej poszaleć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, długa zwiewna spódnice idealnie można połączy z koronkową bluzeczką w stylu boho :)

      Usuń